ensiksi suur kiitos "ihan anonyymi vaan"-henkilölle kommentista. olen imarreltu.

olen tällä hetkellä samaistunut kovin kissa-karviseen. "i hate mondays"-fiilis on raju (olen jo ohittanut "i hate school"-iän, mutta kapina sisälläni elää vahvana. olen siis siirtynyt vihaamaan maanantaita) ja yrittänyt piristää aamuani vaniljarahkalla...laihoin tuloksin. tai hetkinen. eihän toki. kaikki 150 g siirtyy suoraan vyötärölleni....

jonas lähti (taas) reissuun ja palaa keskiviikkona joten minä ja otto-orava olemme jälleen kahden. orava sai muuten viikonloppuna uuden kiipeilypuun:

11354.jpg

tai ehkä tämä onkin pikkuoravien kuuraketti, kuten laulussa kerrotaan.... edvin (eddie vaan) oli veljineen kasvanut jo pois tästä kenkäkaupan sovitustuolista, joten otto sai sen...raketissa hengailtiin sitten koko sunnuntaipäivä mikä kyllä passasi minulle ja isällensä. täällä oli t-paitakelit ja me istuimme ulkokeinussa lukemassa ja kutomassa. jonashan tietty kutoi...heeh...

olen taas lipsunut ja aloittanut pari uutta rojektia vaikka edellisiäkin on kesken vaikka millä mitalla. lisäksi minulla on suunnitteilla syysretki. tai ehkei sitä voi ihan retkeksi sanoa. koska jonas on liki joka viikko poissa ajattelin oravan kanssa tukea ryanairia ja livahtaa sisareni luokse sveitsiin. sponsoritukea olen jo anonut ja saamassa jonakselta. kummallista, että heti kun tuli rahasta puhe, mieleeni livahti churin lankakauppa ja manor, jossa niinikään on ollut herkullisia lankoja saatavilla....aah ja kaikki ne suklaat....ja oton serkut jotka viihdyttäisivät lastani koko viikon äiteen elbatessa soffalla niiden ihanien lankojen ja suklaan kanssa...että kuulostaakin hyvältä.

jottei totuus unohtuisi, pitää mennä imuroimaan ja sitten hakemaan otto kirkon kerhosta...