olen tässä kyhästellyt sivulleni nappia ja täss hää ny o

gallerypic.php?id=33927

laitan sen tohon sivun reunaan vielä oikean kokoisena...

menin sitten tänään lankakauppaan ostamaan vielä yhden kerän sitä sametti-federoa suunnittelemaani huiviin...ihan vaan varmuuden vuoksi...mutta kuinkas kävikään. lankahylly oli mitä ilmeisimmin kuullut hamsterikuukaudesta ja pitänyt parempana hävittää kaikki kyseisen väriset kerät toisiin koteihin. pah. nyt ei auta kun toivoa, että lanka riittää reilun kokoiseen huiviin.

olen myös pengannut käsityölehtiäni, sillä en kuollaksenikaan muista missä modan numerossa oli sellainen rowanin lyhyt lehtijakku, jonka helmassa oli pitkä resori muutettu samokselle. olen kyllä kerran, ellen kahdesti aloittanut tätä jakkua vaaleanpunaisesta samoksestani ja aina purkanut. on kuitenkin päässyt unohtumaan miksi, joten ajattelin yrittää vielä kerran. malli kun on jäänyt kaihertamaan alitajuntaani.

tässä kuva oton dino-pyyhkeestä. mulla on selkeästi joku vihreä kausi, vaikkei ko. väri sovi minulle juuri millään tapaa...no onneksi sentään vessan naulakko ei valita...

gallerypic.php?id=33898

tuntuu myös ikävästi siltä että flunssanpoikanen tekee tuloaan. ylpeys käy lankeemuksen edellä, sillä olen mielessäni hymistellyt muiden sairastaessa että meikäläiseen ei pöhöt tartu...niinpä. eikös myös joku kasku sano, että jos ei viina, terva ja sauna auta niin sitten kaivetaan hauta. aloitan saunomisella, että jos ainakin jatkuva palelu loppuisi hetkiseksi.