vaikken 60-luvulla olekaan syntynyt, omaan mitä ilmeisimmin vahvan hippiaatemaailman.

siellä sun täällä on keskusteltu/kommentoitu asiasta "millainen on hyvä blogi"....ja tokihan minunkin pitää asiaan jotain parahtaa ;O). MINUN mielestäni hyvä blogi on tekijänsä näköinen. blogeissa on asioita, jotka ärsyttävät,ilahduttavat, tekevät blogin vaikealukuiseksi, houkuttelevaksi, mielenkiintoiseksi jne. jos jonkun blogi ei minua kiinnosta, en mene sinne tavan takaa notkumaan. jos taas joku kiehtoo erityisesti, odotan innolla seuraavaa postausta. saman toivon pätevän omaan blogiini ja sen lukijoihin...

itsessäni minua ärsyttää se, että olen laiska kommentoimaan. moni hieno tuotos on jäänyt vaille kiitosta (jos nyt puhutaan neuleblogeista). samoin jotkut blogit saavat ulkoasullaan, kirjoitustyylillään, valokuvillaan jne. minut vihreäksi kateudesta, enkä välttämättä vaivaudu kertomaan asiasta, vihertelen tässä vaan penkilläni... tämä kommentoimatta jättäminen on minun heikkouteni. ja ehkä juuri siksi ilahdun itse suunnattomasti omaan blogiini tulleista kommenteista.

ugh. olen puhunut.

möhönasu: sudenkorennot on kirjottu koneella, leikattu irti ja sitten ommeltu massustaan kiinni verhoihin niin, että ne näyttäisivät lennähtäneen siihen...en tiedä näyttääkö livenä siltä, mutta niin oli ainakin tarkoitus ;O). tyttö oli ainakin tyytyväinen. 

länsi vaikenee. hyvää viikonalkua kaikille!