main blogista bongasin tämän ja katsotaan keksinkö sataa asiaa itsestäni..

1. olen syntynyt keski-suomessa

2. jonka tunnen vieläkin kotiseudukseni

3. olen asunut kolmessa maassa ja kahdeksassa kaupungissa

4. olin kiltti lapsi

5. mutta teini-iässä kovin kapinallinen

6. koulussa pidin taitoaineista

7. niiden lisäksi olin hyvä myös matematiikassa, äidinkielessä ja uskonnossa

8. sain ensimmäisen ponini kuudennella luokalla

9. tämän jälkeen minulla on aina ollut hevonen

10. olen luonteeltani sosiaalinen

11. mutta välillä haluan olla yksin

12. äidinkieleni on suomi

13. lukiossa sain ruotsista ehdot

14. jonka takia lopetin lukion

15. ja vaihdoin kauppaoppilaitokseen

16. opiskelin merkonomiksi

17. ja ratsastuksenohjaajaksi

18. luulin, etten ikinä tarvitse ruotsin kieltä

19. tapasin suomenruotsalaisen miehen

20. menimme naimisiin

21. muutimme ruotsiin

22. jossa opin puhumaan ruotsia

23. minulla on kaksi lasta

24. joita rakastan yli kaiken

25. välillä haluaisin antaa ne viikoksi lainaan

26. olemme tiivis perhe

27. sillä olemme aina asuneet kaukana sukulaisista

28. tykkään laittaa ruokaa

29. ja mielestäni kauniisti laitettu ruoka on puolet nautinnosta

30. silti meillä syödään usein pinaattilettuja muovilautasilta

31. pidän myös mausteista

32. juon paljon light colaa ja pepsi maxia

33. ja ellen saa sitä kolmeen päivään, minulle tulee päänsärky

34. jäin siihen koukkuun odottaessani ottoa

35. pidän enemmän suolaisesta kuin makeasta

36. käytän nykyään todella vähän alkoholia

37. enkä polta lain

38. olen lihonut viimeisen viiden vuoden aikana yli kymmenen kiloa

39. yritän jatkuvasti ryhdistäytyä liikkumaan ja syömään oikein, huonoin tuloksin

40. minulla on isosisko, mutta isoveljeni kuoli vauvana

41. olen "iltatähti"

42. pidän väreistä

43. eritoten pinkin ja punaisen sävyistä

44. neulon paljon

45. rakastan joulua

46. ja kodin sisustamista

47. haluan pitää kodin siistinä ja kauniina

48. mutta en onnistu siinä

49. tämä ärsyttää minua, suunnattomasti

50. en pidä suvaitsemattomista ihmisistä

51. enkä niistä, jotka arvottavat ihmisiä sen perusteella miltä he näyttävät tai mitä he omistavat

52. itse olen suvaitsematon huonolle käytökselle

53. vaikka välistä omastakin suustani pääsee sammakoita

54. pelkään hämähäkkejä

55. iltaisin mieleeni tulee usein pahoja ja pelottavia ajatuksia

56. aamuisin taas olen täynnä tarmoa ja mikään ei tunnu mahdottomalta

57. joskus kaipaan takaisin ruotsiin

58. siellä (itä-göötanmaalla) luonto oli minusta niin kaunis

59. kaipaan myös sikäläisiä ystäviäni, joita tapaan nykyään liian harvoin

60. laulan paljon ja nuotin vierestä

61. tykkään myös erilaisista peleistä

62. kärsivällisyys ei kuulu hyveisiini

63. minua on sanottu pelottavan tehokkaaksi

64. en tiedä oliko se kehu vai moite

65. nykyään huomaan itsessäni samoja piirteitä kuin sisaressani

66. enkä aina ilahdu siitä

67. ennen olin aina etuajassa

68. nykyään melkein aina vähän myöhässä

69. vihaan myöhästelyä

70. ja tätä piirrettä itsessäni

71. olen suurpiirteinen suurissa asioissa

72. ja pikkutarkka pienissä

73. en pidä jahkaajista

74. enkä niistä jotka eivät voi tehdä jotain, koska se ei ole muka soveliasta

75. varsinkaan siitä syystä että on jonkun ikäinen

76. olen avulias

77. mutta minun on vaikea ottaa apua toiselta

78. ärsyynnyn, jos joku määrää kuinka minun on toimittava

79. ja toimin luultavasti juuri päinvastoin

80. tai jätän toimimatta, vain siitä syystä että minua on komenneltu

81. mieheni ei yli kymmenen avioliittovuoden aikana ole vielä oppinut tätä

82. eikä äitini

83. olen monasti halunnut erota

84. mutta en koskaan ole lakannut rakastamasta miestäni

85. me olemme kaksi täysin vastakkaista persoonaa

86. mutta pidämme kumpikin yksinkertaisista asioista

87. pelkään nykyään myös korkeita paikkoja

88. vaikka lapsena kiipeilin isäni mukana kerrostalojen rakennustyömailla

89. haluan, että autoni on ennemmin vahva kuin kaunis

90. kiroilen paljon

91. laitan meillä aina ruoan

92. sillä mieheni osaa vain keittää makaronit

93. mutta en pese wc:tä

94. enkä silitä

95. käyn joka ilta saunassa

96. minulla on usein likaiset kädet

97. enkä pelkää liata niitä

98. pesen hampaani vähintään kaksi kertaa päivässä, joskus useammin

99. minulla on ollut kaksi kertaa rakennekynnet, sillä pureskelen omiani, mutta ne irtoavat aina heti

100. minulla on nykyään krooninen koiravauvakuume

huhhuh..olipa työlästä :O).

by the way, parolan asemalla olis arvonta..hus ja mars