juu-u. jos suomen kesästä sanotaan "kylmä ja vähäluminen", pätee sama ruotsinkin kyseiseen vuodenaikaan...hrrr..tänään kyllä paistaa arska, mutta tuulee niin vimmatusti että ei paljon lämmitä.

eilen posti-pete toi paketin neulovalta ystävältäni riikalta. KIITOS KAUNIS! tässä pientä esittelyä paketin herkuista:

95044.jpg

ainakin sinisestä taitaa tulla toppi allekirjoittaneelle ja valkoinen ohut lanka päätynee mulle huiviksi (taas kerran...niitä kun ei mulla vielä ole..hih... ;O) ). valkoiset villat maalailen oton kanssa noilla pääsiäismunaväreillä. yllä kuvatun lisäksi aarrearkusta tuli esiin sieviä lastenvaatteita miinalle ja puuha-petetikkari otolle. tikkarin kanssa kävi aivan kuten goldenin minulle lähettämän suklaalevyn kanssa...ei kerennyt esittelyvalokuvaan ennen kun se oli syöty...terveiset vaan hammaspeikolle.

riikka oli vielä virkannut miinalle soman kesäpipon. neidin pää on vielä hieman liian pieni, mutta rinsessa kasvaa niin nopsaan, että luulen päähineen passaavan hienosti jo heinäkuun suomilomalla.

95046.jpg

kuten aikaisemmassa postauksessani mainitsinkin, naisella ei ole koskaan liikaa käsilaukkuja. taas on yksi valmiina. otto tosin tiedusteli "äiti, onks tää pipo mulle?"

95047.jpg

vekara ei ollut kovin tyytyväinen vastaukseen, että siitä tulee veska äiteelle, joten seuraavaks tarvinnee ruveta pipan tekoon. mikä tulee kyllä näillä keleillä tarpeeseen.

tässä sitten valmis käsveska. kahvat on panduro hobbysta ja malli omast pääst, mutta ideoita olen saanut mm. felted mommyltä. kiitos kati. ja lion brandin sivuilta.

95053.jpg

tämä tällä erää.