tämän bongasin lauran blogista:

moi! mun nimi on anna lundmark ja asun tukholmassa. mä olen ikinuori 43-vuotias eläkkeellä oleva pankkitoimihenkilö (täällä ruotsissa kun on tuo alennettu eläkeikä ;O) ). harrastuksiini kuuluu golf ja spinning. perheessämme ei ole lapsia. hiukseni ovat oranssinpunaiset ja silmäni vaaleansiniset (huh...läheltä liippas näin saunan jälkeen. on vaan kalsarit jalassa....olisko ollu noloa sanoa, ettei ole silmiä????). mä rakastan ruotsalaista kansanmusiikkia, vaikka lempiartistini onkin viki rosti. parhaiten minua kuvaa adjektiivi aluepoliittinen...hih....

Ja tähän siis päästiin, kun otettiin
- nimeksi 2. nimi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksi oma ikä plus lohjenneiden sormenkynsien lukumäärä
- ammatiksi äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
- lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät
- hiustenväriksi tämän hetkinen paidanväri
- silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä)
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi ja
- itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja "adjektiivi"

että semmolailla. samospaidasta puuttuu enää puoli hihaa...