...pitäs jo olla nukkumassa eikä kukkumassa, sillä miina on valvottanut mua useampana yönä ja herännyt täysin epäinhimillisiin aikoihin, kiljunut pinnasängyssään äitiiii..äitiiii...ja sitten mamma...mammaaa, että varmaan menee tyhmemmälläkin jakeluun, päässyt viereen ja tunkenut sormiaan mun sieraimiin niin että kumpikaan ei sitten ole nukkunut puoli kuden jälkeen. ajattelin, josko rinsessalla ois nälkä ja nyt se makaa petillään ku rantapallo, mutta jos näin pitää jatkaa, syö tyttö ennen pitkää meidät perikatoon. mutta saanpahan nukuttua. sitäpaitsi jonas kotiutuu joskus huomisen puolella..kahden paikkeilla laskeskelin, että jatkakoon hän sitten neitin viihdyttämisellä kun on tuota valvomista siihenkin saakka harjoitellut.

kauhiasti syyhyttäs kaivaa puikot ja lanka ja alottaa sukkaset, mutta hillitsen itseni ylihuomiseen kun virallinen hamsterikuu alkaa. olen sitten purkanut energiaani siivoamiseen ja todennut, että olen oikein hamstereiden hamsteri. kai sitä huomenna pitää kävästä tokmannilla investoimassa lisää muovilaatikoita.

sitten muihin kätteni töihin. meiltä on jo kauan puuttunut sängyn pääty (kuten toisen makkarin ikkunaseinän ikkunoista verhotkin...). olen odottanut, että siippa saisi vaneriin nakuteltua jalkalistoista reunat että minä pääsisin sitten niittaamaan kangasta kiinni. lyhin työmatka, eli tuumasta toimeen tuli insinöörillä sitten suoritettua muutama viikko takaperin ja tässä on tulos: the sängynpääty

1250567.jpg

sängyn oikealla puolella on jonaksen vaarivainaan käsin veistämä pikku kaappi ja oikealla taasen isäni lapsena veistämä pesukomuutti. ei tarvi varmaan arvata kummalla puolella mä nukun. nyt tekis ihan hirveesti mieli askarrellapaskarrella uus sängynpeitto. tota kangasta kun on vielä vähän jäljellä (siitä samasta on ja on tulossa ne puuttuvat verhotkin). se vaan, että tilkkutäkin teko tällä hetkellä taitaa olla jo valmiiks luokiteltu sarjaan ikuisuusprojektit.

ei maar, pitäskö sitä kuitenkin suoritua hammaspyykille, etsiä jostain hammassuojat (ne purukiskot on muuten maaliman ensteeksparas investointi. ja taatusti oon tienannu särkylääkkeissä sen mitä ne makso ja vielä säästyy kiilteet ja poraamiselta..pelkään meinaan hammaslääkäriä enemmän kun hämähäkkejä ja se se on paljon se), pestä nassu ja köllähtää petille....see you...