minnu haastoi minut kertomaan 7 asiaa itsestäni ja haastamaan jälleen 7 henkilöä. tässä siis seitsemän faktaa:

1. olen valikoivasti eläinrakas. pidän koirista ja hevosista, mutta en linnuista enkä akvaariokaloista. kissat kuuluvat sarjaan neuraali, eli ovat kivoja niin kauan kun eivät ole omia. tai olihan meillä kerran yksi "työ-kissa" sylvi, mutta se otti loparit hiirien pyynnistä kun ratsastajien eväsrepuista sai saalista helpommin.

2. olen rauhaton. minulla pitää aina olla sen kymmenen asiaa vireillä. parhaimmillani olen työskennellessäni (silloin kun vielä tein oikeita töitä) paineen alla ja kilpaa kellon kanssa. en myöskään osaa katsoa televisiota tai olla auton kyydissä "tekemättä jotain". jotain puolestaan on jokin käsityö. mieheni sanoo, että natsisaksan "arbeit macht frei" sopii myös minun ajatusmaailmaani ja elämä kanssani on jatkuvaa työleiriä.

3. mottoni on "rumuuteen silmä tottuu, mutta kauneuteen ei ikinä". ja tätä aatetta toteutan keräämällä kaikkea "kaunista"...okei, keräämällä kaikkea..  

4. mielestäni kirjoja ei kenelläkään voi olla liikaa.

5. olen nautiskelija. pidän hyvästä ruoasta, vaikkakin olen melko valikoiva sen suhteen mikä on hyvää ruokaa. rakastan suklaata ja mansikoita. ja käsitykseni perheen laatuajasta on perjantai-illan pizza, lötköttely soffalla ja lasten nukkumaanmenon jälkeen hyvä leffa.

6. rakastan perhettäni.

7. pidän puutarhassa puuhastelusta, kasveista ja luonnosta. tykkään käydä marjassa ja sienessä ja säilöä puutarhan sato purkkeihin ja purnukoihin.

haastan seuraavat seitsemän blogini lukijaa ja jotta et lipeäisi, jätä viesti kommenteihin niin käyn lukemassa 7 faktaa SINUSTA!

 

ja upa, mä taidan olla vähän toope, mutta mulla ei oo aavistustakaan mitä on rose-pitsikukat...hih...jos tarkoitat niitä häkkyrällä väkästettyjä, niin sitten ovat ;O)